Več jezikov znaš, več veljaš
V šolskem letu 2009/10 smo se tudi na naši šoli aktivno vključili v projekt uvajanja drugega tujega jezika – nemščine – kot obveznega predmeta v predmetnik 7. razreda. po treh letih uvajanja je leta 2011/12 uspešno zaključila šolanje z dvema jezikoma prva generacija, v šolskem letu 2012713 pa še druga. V letošnjem letu so nam dovolili, da s projektom nadaljujemo in tako se vsi sedmo-, osmo- in devetošolci učijo nemščine kot obveznega drugega jezika.
Namen
Vzbujanje interesa za učenje še enega tujega jezika, ki bo koristil pri nadaljnjem šolanju in pri iskanju zaposlitve v Evropski uniji.
Kaj omogoča?
Vzbujanje interesa za učenje še enega tujega jezika, ki bo koristil pri nadaljnjem šolanju in pri iskanju zaposlitve v Evropski uniji.
Kaj omogoča?
- Sporazumevanje z vrstniki sosednje države v njihovem jeziku,
- boljše spremljanje različnih občil,
- pristen stik s prebivalci ob obisku nemško govorečih dežel.
Pouk
Na čem temelji?
- Na razvijanju sporazumevalne zmožnosti (poslušanje, branje, govorjenje, pisanje),
- in razvijanje govornega in pisnega sporazumevanja.
Kako?
- Klasične oblike pouka (razgovor, razlaga, učenje ob slikovnem in slušnem gradivu, delo z besedilom),
- posebna znanja (delo z izvirnimi besedili – branje za bralno značko Epi Lesepreis, delo z mladinskimi revijami, različne igre, delo na interaktivni tabli),
- delo v računalniški učilnici,
- projektno delo.
Prednosti projekta
- Učenje drugega tujega jezika dostopno vsem učencem,
- večja motiviranost za delo v primerjavi z izbirnim predmetom
- pouk znotraj urnika, med 1. in 6. učno uro,
- pouk po načelih notranje diferenciacije in individualizacije,
- navezovanje nemščine na znanje, pridobljeno pri angleščini.
Učiteljici nemščine
Marta Rubin in Tanja Grum
Marta Rubin in Tanja Grum
(Skupno 74 obiskov, današnjih obiskov 1)