5. dan:
Po zajtrku je bil čas namenjen pakiranju in pospravljanju sob. Preden smo odšli na zadnje plavanje, smo prosti čas preživeli na plaži in se poslovili od morja. Sporočamo, da je predviden odhod z Debelega rtiča ob 13. uri. Informacije o prihodu pred 2. OŠ in POŠ Pameče-Troblje sporočimo naknadno.
Učenci 4. razredov in ekipa učiteljev LŠVN.

4. dan:
Danes smo po zajtrku odšli na sprehod po obali in spoznavali okolico Debelega rtiča. Po plavanju in kosilu smo v borovem gozdičku imeli dejavnost – Gozdna dogodivščina. Popoldan je sledil preizkus plavanja, kjer smo se zelo potrudili. Po večerji smo imeli podelitev plavalnih priznanj in pohval za urejene sobe. Dan smo zaključili s plesom in tekmovanjem za najbolj odštekan stil Debelega rtiča.
Gabrijel, Ajna in Nace, 4. d

3. dan:

Zjutraj smo si šli ogledat mediteranski park. Videli smo veliko novih rastlin in nekatere tudi okusili. Po plavanju smo med seboj tekmovali v gibalni tomboli. Popoldan smo raziskovali obalo, kjer smo si lahko pobarvali kamenček za spomin.
Gaja, Katarina in Ajda, 4. C

2. dan:

Danes smo imeli super dan. Plavali smo v bazenu, pisali smo razglednice in zaradi slabega vremena izvajali še mnogo drugih notranjih aktivnosti. Popoldan se je vreme izboljšalo, igrali smo morsko tombolo in ponovno plavali. Zvečer smo se udeležili talentov Debelega rtiča, kjer je na koncu zmagal naš učenec Rene.

Timotej, Brin in Sofia, 4. B

1. dan:

Danes zjutraj smo se z avtobusom odpravili v Postojnsko jamo. Tam smo se peljali z vlakcem ter si ogledali stalaktite, stalagmite… Po končanem ogledu smo se odpravili proti Debelemu rtiču. Popoldan smo se z ladjico odpeljali v mesto Koper. Tam smo si ogledali mesto, si kupili spominke in odšli na zaslužen sladoled. Zvečer smo imeli predstavitev sob z našimi točkami.
Julija, Ema in Gaja, 4. A

Nekaj utrinkov si lahko ogledate tukaj (klikni za ogled fotogalerije).

(Skupno 1.127 obiskov, današnjih obiskov 1)