Za delo v projektu eTwinning »A Green Path to Well-Being«, ki je bil izveden v šolskem letu 2023/2024, je ekipa učencev in učiteljic prejela nacionalni in evropski znak kakovosti. To pomeni, da je naše delo, delo naših učencev in sodelovanje z našimi partnerji doseglo kriterije okvira znaka kakovosti ter prejelo visoko oceno.

V oceni projekta je bilo zapisano, da so bili cilji projekta vzpostavljanje in krepitev dobrega počutja pri učencih prek različnih nalog in dejavnosti, povezanih z okoljem. Ocenjeno je bilo, da so bili cilji (ustvariti vrtiček dobrega počutja, e-knjiga, skrivnostna botanična igra oz. izmenjava semen, kodirano potovanje) zastavljeni zelo dobro. Sodelovanje med učitelji je bilo ocenjeno kot zelo dobro, kar je razvidno iz načrta dela in razdelitev nalog. Redno smo se sestajali na spletnih sestankih.

Sodelovanje med učenci z različnih šol je bilo prav tako ocenjeno kot zelo dobro, saj smo poleg aktivnosti za doseganje skupnih izdelkov med seboj tudi komunicirali in se spoznali (Zoom srečanje). Na podlagi aktivnosti smo ustvarili tudi e-knjigo napotkov za doseganje dobrega počutja s pomočjo narave, v kateri so združene aktivnosti projekta.

Uporaba IKT-orodij v projektu je bila ocenjena kot zelo dobra, saj so bila uporabljena orodja raznolika, njihova zahtevnost pa ustrezna starosti sodelujočih otrok. Učenci so se seznanili z osnovami varnosti na spletu, ravnanjem s podatki in spoštovanjem avtorskih pravic. Naša spletna učilnica TwinSpace je zelo zgledno urejena in omogoča povsem jasno ter pregledno sledenje projektu.

Uporabljeni pedagoški pristopi so bili ocenjeni kot zelo dobri, saj vključujejo raziskovalno delo, delo v skupini, kreativno delo in analizo podatkov. Učenci so v veliki meri krepili tudi veščine 21. stoletja. Projekt in aktivnosti so se zelo dobro vključevali v učni načrt ter uporabljali večdisciplinarni pristop (naravoslovje, umetnost, tehnika in tehnologija).

Cilji projekta so bili uspešno doseženi, kar dokazujejo izdelki, ki so nastajali tekom projekta in ob zaključku. Evalvacija projekta je bila izvedena ustrezno ter vključuje učitelje, učence in starše. Analiza evalvacije je bila predstavljena v spletni učilnici. Diseminacija projekta je bila dobro izvedena, saj je bil projekt predstavljen na učiteljskem zboru, objavljen na šolski spletni strani, na Facebook strani in na predstavitev na mednarodni eTwinning konferenci.

E-knjiga: https://www.storyjumper.com/book/read/173293891/6655875eb00b4

Meditativna zgodba: https://youtu.be/EkLeTT5sxyA?si=0iShiqGVGrJsVlKT

eTwinning učiteljice: Katja Jenko, Barbara Miler in Dominika Peršak

rrem

(Skupno 24 obiskov, današnjih obiskov 1)