Individualizacija in personalizacija s pomočjo IKT
Projekt za razvijanje bralne in digitalne pismenosti
Vodja projekta je ravnateljica Nada Duler, pomaga pa ji strokovni tim na šoli: mentorici Tatjana Glavič in Marta Rubin,
knjižničarka Nada Žunec, računalnikar Timotej Žohar in računovodkinja administratorka Marta Korošec.
V letošnjem šolskem letu bomo nadaljevali projekt, ki smo ga poskusno uvajali že v prejšnjem letu.
PREDVIDENE AKTIVNOSTI ZA NADALJEVANJE PROJEKTA |
KDO? |
KDAJ? |
KONKRETNI REZULTATI IN OBSEG REZULTATOV |
Pregled aktivnosti v prejšnjem šolskem letu in načrtovanje aktivnosti za tekoče šolsko leto |
strokovni tim |
september |
Evalvacija dosedanjega dela |
Izobraževanje mentorjev in uvajanje novih modelov |
mentorji |
po dogovoru z OŠ Brežice |
Spoznavanje in uporaba novih modelov. |
Medpredmetno povezovanje |
mentorji |
celo šolsko leto |
Razvijanje timskega poučevanja kot sodobnejšega pristopa k poučevanju in navajanje učencev na sodobne metode pri pouku (uporaba IKT, poučevanje in učenje na daljavo …). |
Priprava modelov in izvajanje projekta |
strokovni tim |
november |
Pripravili bomo modele, s katerimi bomo zagotovili večjo individualizacijo in izboljšali bralno in digitalno pismenost |
Sodelovanje z mentorji drugih šol |
mentorice |
celo šolsko leto |
Izmenjavali bomo izkušnje in vrednotili svoj napredek |
Predstavitev dela staršem. |
mentorice, učenci |
maj |
Na Svetu staršev, na roditeljskih |
Zaključevanje branja in pisanja prispevkov. |
mentorice, učenci |
april |
V mesecu aprilu bomo zaključili aktivnosti, prispevke objavili ter delo evalvirali |
Vmesne in končne evalvacije dela |
strokovni tim |
vsako trimesečje, ob koncu projekta |
Pregledali bomo sprotne dosežke in pripravili prispevek za zaključno konferenco v maju 2013 |
Analiza napredka in zaključna poročila |
ravnateljica, strokovni tim |
junij–avgust |
S pomočjo vprašalnikov bomo naredili analizo napredka in ugotovili morebitne pomanjkljivosti, predstavitev rezultatov |