ŠOLSKA SKUPNOST

Eden izmed ciljev osnovnošolskega izobraževanje je vzgoja aktivnega državljana. V šolskem prostoru učenci pridobivajo znanje in veščine participacije preko sodelovanja v oddelčni in šolski skupnosti ter šolskem parlamentu.

Oddelčne skupnosti so temeljna oblika dela na šoli. V njih učenci skupaj z razrednikom obravnavajo posamezna vprašanja iz življenja in dela svoje skupnosti in šole ter oblikujejo predloge in pobude za boljše delo, počutje na šoli in razreševanje problemov.

Oddelčne skupnosti se nato preko svojih predstavnikov povezujejo v šolsko skupnost. Vsak oddelek 2.–9. razreda na tajnih volitvah izvoli predsednika in podpredsednika, ki ju zastopata v šolski skupnosti. Na centralni šoli je letos 20 oddelkov 2.–9. razreda, torej 40 predstavnikov.

Šolsko skupnost vodi in sklicuje mentorica. V šolskem letu 2024/25 je mentorica Tanja Jeseničnik. Na prvem srečanju v začetku oktobra šolska skupnost po postopku demokratičnih volitev izvoli predsednika in podpredsednika.

Šolska skupnost sprejme letni program dela, ki okvirno vključuje:

September Postopek izvolitve predsednikov in podpredsednikov oddelkov
Oktober Srečanje šolske skupnosti, izvolitev predsednika in podpredsednika
Sprejem programa dela šolske skupnosti za leto 2024/25
Teden otroka – različne aktivnosti
Prvi šolski ples v organizaciji devetošolcev
Skrb za čisto okolico
November Srečanje šolske skupnosti: srečanje z vodstvom šole (spoznavanje, načrtovanje dela)
Sprejem prvošolcev v šolsko skupnost
Mesec preventive
Ozaveščanje o mednarodnih dnevih
Priprave na šolski parlament v oddelčnih skupnostih
December Srečanje šolske skupnosti: veseli december
Drugi šolski ples v organizaciji devetošolcev
Praznovanje po oddelkih
Januar Šolski otroški parlament na temo Šolski sistem
Februar Srečanje šolske skupnosti: srečanje z vodstvom (reševanje pobud in vprašanj)
Udeležba na medobčinskem otroškem parlamentu
Marec Tretji šolski ples v organizaciji devetošolcev
April Srečanje šolske skupnosti
Junij Srečanje šolske skupnosti: srečanje z vodstvom šole
Evalvacija dela in analiza počutja na šoli ob koncu šolskega leta
Predlogi za naslednje šolsko leto

 

Mentorica šolske skupnosti:

Tanja Jeseničnik

(Skupno 97 obiskov, današnjih obiskov 1)